Sunday, March 21, 2010

angry angel.

çizelim 
elimiz tutuyorken,
dönüşelim
olmadığımız düşünülen
bir şeylere..
kızgınlığa teslim olalım..
anlamsızca gülümserken,
aptalca dökülelim 
yanağımızdan..
ve tekrarıyla
her gün bir önceki günün
daha kötüsünün
gelmesini bekleyelim,
bunlar iyi anlarımızdır
mesela diyenlerin yanında..
ortancalığa
sıradanlığı 
beis görmeyelim..

müziğin sesi yeteri kadar yüksek değilse kafa sesinden müziği dediğin kadar sevmiyorsundur..
alıntısı şurdan:
beni seviyorsan, ben de seni sevebilirim. ama önce beni neden sevdiğini söyle?

sadede gelelim..
Over there stands my angry angel
And hes shaking his head, in disgrace with me
Over there stands my angry angel
And hes frowning like hell, but i'm not feeling guilty 

..
işlemeyene kadar..
mümkünse tabi..
(:










-broken glass?
+müzik, çok orospusun.
- ama beni seviyorsun.
+evet seni seviyorum.

No comments:

Free Hit Counter