Monday, March 01, 2010

yaz/boz.

akşam konuşmuştuk binlerce defa aynı şeylerin üzerinden zevk olsun diye geçerken.. ve yine aynı öğütler -haklısın-larla savuşturduğum yine, o da biliyordur ya işe yaramadığını ama işte iyi niyet böyle bir şey olsa gerek..   
................................................................................
ceplerime ağırlığımca taş koyup açılsam yeridir yazı beklemeden, boğulmayı beceremem gider kulaç atarım  gibime geliyor kıyıya varana kadar.. kendimi bilmiyor muyum ben.. bu neyin hırsıdır bir çözsem kendimde.. ya.
"dibi biliyorum diyor
en kalın köklerimle onu yokluyorum
siz ondan korkarsınız
ben korkmuyorum,daha önce dibe vurdum
s.p.
-------------------------------------------------------
bu geçen  haftalar boyunca çok döndü kafamda mesela..
canavarlar çocuklarına  bıraktıkları utancı hiç düşünmezlermiş ve bu utanç kişiliklerinin bir parçası olurmuş küçük bedenlerin.
-------------------------------------------------------------------
 'son' kullanma tarihi..devam etmek için F8'e basınız..(might?)
--------------------------------------------------------------------
bu,onu hissettiğinde ellerinin arasına alıp olanca gücünle sıkmak.. umutsuzluktan içine  işlemediğini kendine savunamayacak kadar avuçlarınla küçültebildiğin kadarına küçültmek,arada bir atıp atmadığını kontrol ederken,bir kum tanesine dönüştürmek içindekini..yağmayacak bir yağmuru beklemek,uyanamayacağın bahçe de ismini bile hatırlamıyorsun ama bulabileceğini biliyorsun o ara sokağı..(papillon)
------------------------------------------------------------------
7. söylemesi bile güzel . hala..
------------------------------------------------------------------
 alıntım.
aynı döngülerin hayatınızı kısırlaştırdığını düşünürken artık her şeyden  sıkılıp öğrendiğiniz onca teorinizi birer birer hayata geçirmiş olmanıza ve ne olursa olsun bir gün hayatınızda herşeyin istediğiniz gibi olacağını düşünmenize rağmen bir şeyler aklınızı içten içe kemiriyor değil mi bugünlerde..insanların yaşarken sahip olabileceği en büyük eksikliği elimde tuttuğumu söylesem  şu an size;öğrenmiş,yaşamış ama devam ettirememiş oldukları tek şeyi içlerinde..
evet içindeydim o deliliğin, bu deliliği yaşamadan mutlu olmayı düşünebilmek, hayalini bile kurmak imkansızdı  çünkü. gerçekleşmediğini gördüğünde hayaller kurmayı bıraktığını söyleyen birine hayallerinizden bahsetmek.. koşulsuz inanmak bir şeyleri değiştirebileceğinize, her gerçekleşen olayın bir anlamı olduğundan yola çıkarak nerede, neden, ne kadar durduğunuzla ilgili bahsettiğim şey.
--------------------------------------------------------
bağlanmamış kalsın mümkünse.. çünkü elimde bağlayabilecek 'son'larım yok benim, hiç olacak gibi de görünmüyor şu oturduğum ekranın başından..
şubat bitti ya bir şekilde, güya kısaydı..
......
ve wet tears..
buna içilir.smirnoff. sek mümkünse.
özetle ve gururla diyebilirim ki 
i'm fucked up now..

No comments:

Free Hit Counter