Saturday, April 17, 2010

at - one - meant .

hangisini verebilirim sana?
gerçekliği mi , dürüstlüğü mü ..
sudan çıkmanı bekliyorum .

come back , come back to me .

'' insanlarin özgür iradesi yoktur . kötü veya iyi olmayi insanlar seçmez . bir insanin cennete veya cehenneme gideceği doğduğu an bellidir . ''
her şeyin bir açıklaması olurdu değil mi böylelikle .

yandığını görüyorum ,
yandığını gördüğüme yemin edebilirim istersen ..
buradan daha iyi göründüğüne
inanıyorum  ..
uzaktan kokusu burnumu yakıyor tuzun
yakına gelemem 
gelirsem gidememi bildiğimden ..
istenmeyi özledim belki ..
ama istemeye saplı tüm aklım ..
bilip bilmediğini bilmiyorum 
önemsemiyorum önemsenmeyi
artık ..
bir tek
arzulandığımda
üzüldüğümü düşünüyordum ..
ve artık arzuluyorum gece ve gündüz
uykuda ve rüyada ..
hatta senin düşündüğünü
senden bile fazla ..
artık üzüldüğümü biliyorum .
ve bir faydasının dokunmadığını da ..
benim görmediğim
bir rüya önce kabusa döndü
sonra gerçek oldu gözlerimin önünde ..
dürüst mü olmalıyım , gerçeğimi kabullenmeliyim
her nasılsa ..
her ikisinde de yokum ..
ben yazsam ve sonu farklı olsa 
beni katmadan ..
asla .
..
daha önceden yaşamadığımı bilmiyordum .
şimdi biliyorum .
hayatımı kurtadığın için sana hep minnettar kalacağım .
bana her şeyi gösterdiğin için .
varsa daha görmediğim göstereceğin için belki de .

bunu bugün gördüm ..
anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek
hasta gönlüm yine hicranını yalnız çekecek
belki ruhum seni çılgınca severken ölecek
yine sensin beni bir lahza şifayab edecek

 s.p. a.j. için bestelemiş.
 ve gülümsedim kendi kendime ..
ama benimkisi delilikten .
"soyadlarımıza bakıldığında anlaşılır efendim. o koskoca bir kaynak, ben ise sadece bir pınarım"
bugün öyle bir güneş vardı ki ..
rengim değişti ,
altında .
seni çok özlüyorum her kimsen
her neredeysen 
her kiminleysen
.

No comments:

Free Hit Counter