Wednesday, April 07, 2010

blank page..

.. is all the rage zaten ama..
durmaz devam edersin..
zaten hiç laf dinlememişsindir..
bazen iyi olmuştur sonuçlar
iyi ki de dersin,
bazen facialara yol açmışsındır
ahh dersin..
vardığın son'uçlar'
hesaplayamayacağından değil
hesaplamadığından yüzleştiklerindir hep..
'böyle' olması gerekiyordur belki de
dersin..
mutsuz musun, üzgün müsün
diye sorarsın kendini sık sık karşına alıp,
bir cevap almak istersin
ve bunca zaman sonra
duymak istemezsin 'bilmiyorum'u..
bilirsin kendi içindeki cevaplardan başka
şeylere inanmazsın 
'doğru'  olsalar bile ..
zamanın birinde hırlarsın hayaletlere
zamanın birinde hayaletlere inanmaya başlarsın..
büyümek böyle bir şey galiba dersin..
.
..
...
sanırım yetişemedim şarkılara,
filmlere,
ve yazılanlara
her bir köşebaşı tutulmuş
görünüyordu daha kalsam ne farkederdi?
belki çok, belki az..
yapılanlar değil yapılmayanlar önemli olmalı artık
bunca zaman sonra..
üzgün müyüm, mutsuz muyum sence?
cevabım..
yine tam benlik şimdi yazmaya kalkıştığımda.
hep yağmur yağsın istiyorum..
perdeler sıkı sıkıya kapalı
olsun mümkünse..
gülümseyeyim bazen,
bazen burnumu çekiyim sessizce..
..
en çok..
en çok içimde bu bastıramadığım
geç kalmışlık hissiyle
yatağında yarı ölü uzanıyorum..
özür dilerim 'yatağımda' uzanıyorum.
verecek bir cevabım
olmadığını biliyorsun.
..
yağmur durduysa
belki başlar yine birazdan..
başlarsa
yalınayak
kumsala kadar
koşabilirim
senin için..
bir nedenim yok,
yapabilirim sadece
bilmeni
istedim
..
.
.

take a day plant some trees
may they shade you from me
may your children play beneath


















novadore.

No comments:

Free Hit Counter