Monday, February 08, 2010

gece.

ben değil bu dışarıdaki gece şarap sarhoşluğuna ihtiyaç duyan,neden derseniz bana bakmayın bilsem  anlatmaya niyetlensem konuşmayı beceremem ki ben uluorta,anlatacak şeylerim o an aklımdan geçenlerdir;o da gündüzünden öğlenine, oradan da akşamına takılırsa  benimle beraber yol boyunca yürürken dışarıdan getirdiğim öteberi duyguları birilerinin o kadar.dediğim gibi bu gecenin ihtiyacı,benim değil.benim bir alıp veremediğim ,herhangi bir derdim yok kimseyle ki içeyim durduk yere..hem bir derdim olsa niye içeyim bir de,uyuşmayı sevmem bakmayın üstüme başıma,biraz pis olsam da şu an aklım tertemiz yerinde benim..kimlik mi?bilirim ben kendimi,kaybetmedim ki  hiç bulunmak isteyeyim,taşımam o yüzden..beni lafa tutuyorsunuz ya olan geceye oluyor,benim için hava hoş,gerçi biraz serince keşke daha sıkı giyindiyseniz içiniz miydi az önce ürperen üşütmek istemem sizi sorularınızla..izin verin şu şişeyi ona götürüp geri geleyim,evet üzerimde para olmadığının farkındayım başından beri,vermeyeceğim demedim ki size,herşeyin bir karşılığı var elbette ve  içim rahat etmez benim karşılığını ödeyemezsem..ne o hem  para kazanmak istemiyor musunuz yoksa siz.sadece bir iyilik istiyorum sizden bir arkadaşıma iyilik yapmak için,bir kaç saat içinde getireceğim isterseniz fazlasını da veririm para sorun değil şu an üzerimde olmamasını gözardı edersek,sonuçta bir iyiliğe neden olucaksınız sayemde ve üstüne birkaç saat sonrasına ücretini de alıcaksınız fazlasıyla,sabaha kadar açık değil misiniz zaten,eğer paramla zengin edebileceksem sizi birkaç saat sonrasına kadar gözkulak olurum hem zenginliğinize,bana güvenebilirsiniz herkes bana güvenir ve siz de güvenilir,iyi bir insan olmasanız gece bana güvenip bu saatte size yollamazdı değil mi?
iyi bir insan olduğunuzu biliyordum,gece de biliyordu,mutlaka geleceğim birkaç saate..şimdi acele etmem lazım,çok geç kaldım kusura bakmayın,zahmet etmeyin cebime koyarım ben,tekrar teşekkür ederim geceye bu iyi dileklerinizi ileteceğimden de emin olabilirsiniz.
ahh,az kalsın unutuyordum iyi geceler.

No comments:

Free Hit Counter