Monday, February 15, 2010

şifresiz.

sonunda ne olduysa artık bir parça  kendine acımaya başladın ve suçlamayı bıraktın,hoşnut değilsin hala kendinden ama bir şansı da kesinlikle hak ettiğine inanıyorsun..hükümsüz artık hakkındaki tüm yaftalamalar ve karar:beraat.evet yanına kar kaldı tüm yaptığın taşkınlıkların,ama takılıp kalmanın manası yok..olan oldu..niyetin kötü olmadı hiç bir zaman ve kimseyi incitmek istemedin..ama duvarlarla konuşmanın manasızlığını anla artık..sen örmesende yıkabilecek kadar güçlü hissetsen de ne kadar kendini sabahına daha da kalın bir duvar bulucaktı seni.. sende biliyorsun.sonuçta başından beri değişen bir şey olmadı,olmayacaktı..artık kabul etmek gerekiyor birincisi bu bir hastalık değil ve dolayısıyla sen de hasta değilsin..ama kabuklarıyla oynamak iyi gelmiyor yaralarına..ikincisi ummayı,sanmayı bırak hatta o kelimeleri kullanma daha da.değmiyor çünkü hiç bir şey sana, acı ama gerçek.kendine zarar veriyorsun sadece,bence yapabileceğinin en iyisiydi bu..en başından beri yalnızdın.. hatırladın mı tüm o anları her defasında..duvarda asılıydı saatin gitme vaktini gösteren şimdi de değişen  bir şey yok aslında..anlamlar yüklemeyi bırak olaylara, anlamsız olduğundan değil anlamayacaklarından değil..onlar görmek istemiyorlar sadece..onları suçlamadığını biliyorum,yalnız her şeyi de sen kırmadın unutma..dikilerek eskisi gibi tutmaz  senin bedenin eskisi gibi görünmez bir daha asla..ve artık ağlamana izin vermeyeceğim bir başkası için,yaşlarını saklamayı bilmiyorsun çünkü sen,öğrenemeyeceksin de engel olmazsam..
ama o anahtarı sakladığını biliyorum,kırdığın değil diğeri,anlıyorum seni girmek istemiyorsun o odaya bir daha..korkma sakın, girmene izin vermeyeceğim oraya tekrardan ve unutma ben sözlerimi hep tutarım.çıktığından beri her şey bir testti ve özgürlüğü hak ediyorsun artık.nefes almayı hatırla,koşmayı hatırla,avazın çıktığı kadar şarkı söylemeyi hatırla..korkma olmadığın bir şeye dönüşmedin sen hala sensin..içinde nefretin filizleneceğine hiç inanmamıştım zaten başından beri.bu sefer telafi edeceğim her şeyi öncesi için üzgünüm ama göremiyordun kendini ,kurtulmak istemiyordun benim seni kurtarmak istediğim kadar..ama izin vermeyeceğim sana bu sefer çocuk.benim için her şeyden daha değerlisin.
şimdi gözlerini son bir defa sil ve kalkıp iyice yıka yüzünü kimseye görünmeden..gülümsemeni görmek istiyorum..aynada buluşalım..2 dakikan var.

No comments:

Free Hit Counter