Friday, February 05, 2010

nova'nın seyir defteri..


uyumamak için bir şeyler bulmalı..third eye'ın açılımını karıştırmak pek  iyi bir fikir değildi..o karga başımın üstünde uçup duracak belli ki  tüm uykularımda..şahane..6,40-7,20-8,30 saçmasapan hiç bir anlamı yok..ve olumsuzlukların üstüne -e takısı dur daha bunlar iyi günlerim..mariana çukuru şimdiki hedefim..derinliği 10,924 mü 11,033 mü..aradaki 109 metre ya hesabını yaptığım..bu kadar çabuk dibini bulucağımı da nereden çıkardım..en azından dibe değmek istiyorum bu sefer..çıkmak problem değil,dalmaya karar verdikten sonra.derin bir nefes almam lazım.

suyun üstü bana göre değil,bağırdığım da sesim bile çıkmıyor,ama suyun altı öyle mi?basınç problem yaratıcak illaki,biraz daha üstünde düşünmeli..109 metre hmm..
ve evet olmam gerektiği yerdeyim ya da olmamam gereken yerde değilim..
gece yattığımda nerelerde yanlış yaptığımdan çok neleri doğru yaptığımı düşünmek istiyorum..güzel olanları hatırlamak istiyorum..hatırlamaya çalışıyorum.
 
sadece bu kadarını düşünmek bile yeter miydi bana diye yatmadan önce düşündüm..düşündüm.düşünd..
6,40-7,20-8,30
dayanamadım tabi.kayıtsız kalmak mümkün değildi buna.
-open your eyes,open your eyes,open your eyes,open your eyes ..david,open your..
                         

 

No comments:

Free Hit Counter